Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 28. ledna 2018

Ledová krása

pro mě něco nepochopitelného. Někteří lidé jsou šikovní a já před nimi opravdu hluboce smekám. Včera jsme se byli na skok podívat na náměstí na ledové sochy. Nádhera. Chtěla jsem si je vyfotit, ale polovina Plzně měla ten samý nápad, takže pokud jsem se náhodou propletla davem lidí a ukořistila fotku ideálně bez malých dětí, které ke mně nepatřili, považovala jsem to za velké štěstí. Některé, jako třeba ledové křeslo nemám vůbec vyfocené, protože bylo neustále obsazeno. Byli jsme tam večer kolem šesté hodiny takže už byla tma a fotky podle toho také vypadají. Ale jsem ráda, že jsem sochy viděla. Nádhera, vůbec nechápu, jak někdo může z kusu ledu udělat takovou krásu, pomíjivou krásu. Bylo totiž skoro osm stupňů, některé ze soch nebyly ohrazené, takže teplé dětské ručky na nich určitě vykonaly své.
A tady malá ukázka



Spejbl a Hurvínek k Plzni samozřejmě neodmyslitelně patří





A tohle je zřejmě nějaký bazilišek


Tohle bych tipovala na trpaslíka


Nevím co by tohle mohlo být, ale asi něco z kreslených filmů současnosti, které neznám



Tyhle květiny krášlily ledový bar


Rytíř, do kterého jste mohli strčit hlavu a nechali se vyfotit


Náš krásně nasvícený kostel


Lampu jsem fotila při odchodu z náměstí

A to je z plzeňského ledového království vše.
Přeji všem krásný zbytek víkendu.
Všechny vás zdravím¨
vaše EvaLuna

6 komentářů:

  1. Musela to být opravdu nádhera. Jak je někde něco takhle výjimečného, nikdo si to nechce nechat ujít...Podmínky pro zachycení té krásy jsou pak ztížené. Přesto se Ti to ale povedlo.
    Hezký zbytek neděle.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda že jsem to viděla na vlastní oči. Děkuji za komentář a také přeji hezkou neděli.

      Vymazat
  2. Krása....a jak těm umělcům musely mrznout ruce :-)
    Narozeninová giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžko říct, ale postavit přede mě kus ledu tak z toho Hurvínek se Spejblem určitě nebude.

      Vymazat
  3. Sochy jsou krásné, i když je to umění pomíjivé. My jsme letos shlédli ledové sochy na Pustevnách. Pokud se chcete pokochat sochami z Mrazíka a Doby ledové, podívejte se na můj blog.
    Zdraví Míša

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo, děkuji za komentář. Na tvém blogu jsem se pokochala fotkami jak soch, tak nádherné zimní krajiny. Děkuji za návštěvu na mém blogu i za komentář.
    Přeji ti hezký víkend.

    OdpovědětVymazat