Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 8. května 2017

Rodinný přítel

A opět do kina. Tentokrát jsme s kamarádkou vybíraly mezi Rodinným přítelem a Ztraceným městem Z. Zvolily jsme Rodinného přítele. Možná i proto, že by tato filmová trilogie měla snad časově předcházet mému oblíbenému filmu Pelíšky. Pelíšky celá naše rodina milujeme a nikdy si je nenecháme na Vánoce ujít. Ale běda, běda, film Rodinný přítel - za mně velké zklamání. Asi jsme měly přeci jen jít na Ztracené město. No nic, film už jsem viděla, ale dost pochybuji, že se půjdu podívat na další dva z této trilogie Zahradnictví.


 Ale nevadí, ne vždy se návštěva kina povede. Příště snad budeme mít šťastnější ruku při výběru filmu.
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Trilogie měla velké ambice a takhle dopadl první díl. Neviděla jsem, ale četla jsem nějakou recenzi. Bohužel s podobným názorem, jako je ten Tvůj...
    Henrieta

    OdpovědětVymazat