Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

čtvrtek 23. února 2017

Rychlá jako střela ...

to jsem byla dnes, když jsem kolem sedmé dorazila domů. Nestihla jsem totiž ani nakoupit, chlapi doma, sporák studený, lednice vymetená. Tedy skoro. A tak jsem dnes vařila tak trochu z vody, tedy ve vodě jsem uvařila tagliatelle a zbytek jsem potrápila na woku. Takže šunku z Lidlu nakrájenou na kostičky, krůtí maso, poslední chudinka žlutá paprika, 1 cibule, 2 stroužky česneku, sušená rajčata a troška koření. Sůl, mletá červená paprika a koření od Antonína na paellu. Na pánvi na rozehřátém oleji jsem osmažila cibuli, přidala šunku, maso nakrájené na malé kostičky, osolila, přidala koření a osmahla pěkně do zlatova. Přidala jsem papriku, česnek, rajčata a ještě chvilku trápila na pánvi než se mi uvařili těstoviny. Promíchat všechno společně a šup s krmí na talíře.
Manžel byl v kuchyni zkontrolovat situaci s tím, že to voní jako kdybych dělala smaženici což u mě nehrozí ani omylem. Houby v jakékoli úpravě nejím, a co nejím, to nevařím, protože bych to nemohla ochutnat. Vyjímkou je houbová omáčka, protože tu si přecedím a klidně sním. Jo, asi jsem přírodní úkaz.





Určitě jsem touhle večeří neobjevila Ameriku, ale rodina byla spokojená a spokojenost byla mým cílem.

PS: já jsem totiž byla s kamarádkou v pizzerii

Krásný večer všem
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Večeře zn. vymetená lednice :-). Taky občas vařím. A sušená rajčata mám doma v pohotovosti pořád - dokáží vylepšit každou směs na špagety i na topinky nebo třeba kuskus
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat