Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 5. února 2017

Hovězí Stroganov

Aby to nevypadalo podle mých posledních příspěvků že jenom čtu a nic jiného v podstatě nedělám, vložím dnes recept na hovězí Stroganov, omáčku, kterou jsem našla v časopise, tuším, že to byla Tina. Receptů je na internetu spousta, ale žádný mi tak nějak nepadl úplně do oka. Tenhle recept se mi ale zdál poměrně snadný a tak jsem si řekla, že ho vyzkouším a uvidí se. Nakonec měl u rodiny docela úspěch. A to už je co říct, protože u nás mají rádi vyzkoušená jídla, a na všechno nové je pohlíženo s mírnou nedůvěřivostí.




Hovězí Stroganov

600 g hovězího masa
sůl, mletý pepř
3 cibule
sladká paprika
asi 3 lžíce rajčatového protlaku ( já jsem dávala kečup )
hovězí vývar
100 g žampionů - nedávala jsem
2 lžíce kaparů - nedávala jsem
2 kyselé okurky
150 ml 30% smetany ke šlehání

Nejdříve si nakrájíme maso na malé nudličky, osolíme, opepříme a zprudka opečeme na rozpáleném oleji. Opečené nudličky vyndáme z pánve. Cibuli nakrájenou na větší kousky dáme do zbytku výpeku, orestujeme, přidáme kečup a mletou sladkou papriku. Pokud máme, přilijeme vývar nebo vařící vodu, vrátíme kousky masa a dusíme do měkka. Když je maso hotové, přidáme na kolečka nakrájenou kyselou okurku, zjemníme smetanou, přivedeme k varu a necháme chvilku provařit. V původním receptu se dávají ještě žampiony a kapary, ale první nejím a druhé nepoužívám. Podáváme s rýží.

Dobrou chuť přeje
EvaLuna


Žádné komentáře:

Okomentovat