Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 23. ledna 2018

Žila jsem již před staletími

Tedy já asi ne, ale jestli ano, tak jsem byla v minulém životě medvěd, protože tahle zima mi nedělá vůbec dobře. Jenom bych spala a spala. Já bych tedy i jedla ( ano, kalhoty to potvrzují ), ale to asi bude vedlejší účinek toho, že nespím zimním spánkem, který je přerušován povinností chodit do práce😅.
Jedná se o název knihy, kterou jsem právě dočetla. Úklid po malování byl k něčemu dobrý, protože jsem vymetla knihovnu a objevila skoro zapomenuté knížky, které jsem si koupila a četla kdysi dávno a dávno.

Jednou z nich je i kniha    ŽILA JSEM JIŽ PŘED STALETÍMI .

Pravdou je, že když jsem ji znovu přečetla tak zcela vážně uvažuji o tom, že ji odnesu do knihovny, kde ji přivítají s otevřenou náručí jako všechny knížky, které jsem tam již při třídění domácí knihovny odnesla.
Námět dvou časových linií je určitě zajímavý, ale zdá se mi, že ho začalo používat stále více autorek.
A teď přijde ALE !!! Knížka mi přijde dost dlouhá ( 520 stran ), místy jsem byla v pokušení si čtení trošku urychlit přeskočením některých stránek, ale zase mi bylo líto přijít o pasáže z minulosti týkajících se Matyldy de Braose. Ty se mi četly daleko lépe, než postavy ze současnosti. A jako zajímavost mi přišel fakt, že lady Matylda skutečně žila.
Jestli si knihu přečtete je jen na vás.





Přeji všem hezký den
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

3 komentáře:

  1. Já jsem od Erskinové kdysi něco četla. Nebylo to takové, že bych to odložila v půli, ale ani mi to extra neutkvělo v paměti. Vlastně si jen pamatuju, že to mělo ty dvě časové linie, jednu posunutou hodně do minulosti.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem od Erskinové četla několik knih, bavilo mne to prolínání současnosti s historií a bylo to vždy napínavé. Ve své knihovně však nemám ani jednu, všechny jsem měla půjčené od kamarádky :o).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. To téma mi připadá hodně zajímavé, ale určitě záleží na zpracování, jestli dokáže zaujmout.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat