Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 9. ledna 2018

Rychlá večeře

Dnes jsem neměla náladu vymýšlet žádný zázrak k večeři a tak jsem vymetla lednici. Doslova.
Nechala jsem uvařit brambory ve slupce a když mi vychladly, oloupala jsem je a nechala stranou. Na pánvi jsem osmahla měsíčky dvou cibulí a spolu se zbytkem šunky a zauzené šunky z Lidlu hodila na trošku oleje na pánev a nechala jsem zesklovatět. Přidala jsem na plátky nakrájené brambory a nechala lehce orestovat. Osolila, přidala majoránku a trošku drceného kmínu, vše jsem zalila zbytkem smetany a strčila do trouby zapéct. Večeře byla za chvilku na světe a všichni byli spokojeni. Vonělo to totiž božsky. S kyselou okurkou to ( prý ) nemělo chybu.




A to je z dnešní kuchyně vše.

Přeji vám krásný večer
všechny vás zdraví
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Docela bych si dala...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Z lednice se dá někdy připravit všelijaká dobrota :o), to také znám.
    Pěkné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat