Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 17. ledna 2018

Pomocníček na výlety

Všechny vás zdravím, zima vystrkuje své drápky, u nás sněží a sněží. Ráno se zase budu dobývat do auta a modlit se, abych dojela v pořádku do práce. Odpoledne u nás totiž padal sníh s deštěm a teď už jenom sněží. Jestli to všechno do rána zmrzne, bude na silnicích asi veselo😡
Snad si toho všimnou i silničáři a stačí silnice upravit, aby byly sjízdné. Jestli něco nemám opravdu ráda, tak je to jízda autem po silnici, kde si nejsem jistá, že to silnice ještě je.
Uvidíme.
V loňském roce jsem koupila kalendář na rok 2018 a moc se mi líbil tento.
Manžel bude určitě nadšený až mu budu ukazovat kam všude chci jet letos na výlety !!!


Je mi jasné že nenavštívíme všechny památky co kalendář nabízí, ale pár tipů na výlet se vždycky hodí !!!





A co vy ? Plánujete v letošním roce nějaký výlet na hrad nebo zámek ?
Já jsem si z našich výletů začala vozit magnetky, tak už se těším, až nějakou zase přidám na lednici.

Přeji vám krásný zimní zasněžený večer.
Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

8 komentářů:

  1. Taky mám výletově inspirativní kalendář - Krásy Čech a Moravy. A na nějaký hrad u nás určitě dojde, jsou jedním z našich oblíbených cílů. Nejlépe zříceniny. Teď máme v hledáčku Valdek na Brdech ... Jinak my si z výletů vozíme turistické známky - už jich doma máme plnou zeď :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se těším až budou zámky a hrady zase přístupné a nějaká ta magnetka zase přibude na lednici. Děkuji za komentář a přeji ti hezkou sobotu

      Vymazat
  2. Každým rokem zařadíme do našich výletů návštěvu zámku či hradu, máme i mapu Hrady a zámky. A také ještě Rozhledny :o). Už se těším, hned bych zbalila batoh a vyrazila :o).
    Krásný den bez kalamit.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mapu Hrady a zámky jsem si chtěla koupit včera když jsem navštívila knihkupectví, ale bohužel ho neměli. Snad příště. Děkuji za komentář a přeji krásnou sobotu.

      Vymazat
  3. Ahoj.....už se těším.....hrady zámky,no to je moje.....příroda.......zimu moc nemusím,ale co se dá dělat.....také pomalu začnu plánovat kam pojedeme....kde jsme ještě nebyli.
    Měj se moc hezky Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zimu také moc, vlastně vůbec nemusím. Už se těším na jaro na zahrádku a na výlety podle kalendáře. Děkuji za komentář a přeji krásnou sobotu.

      Vymazat
  4. Krásný kalendář, který poslouží hned dvakrát. Hrady a zámky nesmí na našich výletech chybět, už se těším, až začne jejich sezóna. Teď v zimě nás to zatím občas vede pouze po dostupných turistických cestách.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám ráda zimu, takže už toužebně vyhlížím jaro a léto. Ale podle pohledu z okna si asi ještě chvíli počkám. Nevadí, zatím si udělám seznam kam bych se chtěla letos podívat. Děkuji za komentář a přeji ti krásnou sobotu.

      Vymazat