Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

čtvrtek 11. ledna 2018

Můj sen

Snít se přece může nejen o Vánocích. Jedním z mých snů, který se  s velkou pravděpodobností nikdy nesplní je RELAXAČNÍ KOUTEK, tzv. zašívárna. Vím, že v paneláku jsou možnosti velmi omezené a po pravdě bych asi nechtěla být vystavena celému sídlišti na očích jak si čtu, nebo jen tak relaxuji,
ale nikdy neříkej nikdy. Třeba někdy vyhraji ve Sportce ( nesázím, takže mé šance jsou poněkud nižší než u lidí kteří sázejí ), zdědím hodně peněz po vzdáleném strýci ( myslím si, že všechny své strýčky znám ) na zahrádce kopnu do země a najdu poklad (  v loňském roce jsem spíše navážela zeminu, jo našla jsem při kopání starou zrezivělou trubku ), prostě kdyby se něco stalo a fakt nevím co by to mohlo být, nechám si postavit malý domeček kde nebude chybět

RELAXAČNÍ KOUTEK

který by měl vypadat třeba jako tenhle


nebo tenhle


nebo tenhle


tenhle taky nevypadá špatně



také bych si dala říct


a nebo tenhle, hodně knih, strom na dohled, to vypadá na pravou relaxační zónu


 fotografie zdroj: pinterest

Tak mi držte palce, třeba se někdy  ( v příštím životě ???? ) takového nádherného koutku dočkám.

Snům a snílkům zdar.
Přeji všem hezký večer
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

2 komentáře: