Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 3. ledna 2018

Mandlová kolečka

Poslední cukroví, které si na blog uložím budou Mandlová kolečka, protože víc jsem toho nafotit nestihla. Vůbec mě totiž nenapadlo, že když dám synkovi na jeho silvestrovskou oslavu všechen zbytek cukroví, tak už vlastně nebudu mít co fotit.
Takže další recepty na vánoční cukroví budou zase až v prosinci.





Mandlová kolečka

35 dkg hladké mouky
25 dkg másla
15 dkg moučkového cukru
1 vejde
1 vanilkový cukr
10 dkg mletých mandlí
kůra z 1/2 citronu ( ale tu jsem nedávala )

Vše zpracujeme na těsto, zabalíme do potravinové fólie a dáme do druhého dne odpočinout do lednice. Těsto vyválíme a vykrajujeme libovolné tvary. Já jsem dělala letos čtverečky a hvězdičky.
Pekla jsem opět na horkovzduch na 150 stupňů asi 14 minut. V Lidlu jsem koupila malinovou marmeládu, přepasovala ji přes sítko, aby v ní nebyly pecičky a natřela cukroví. Posypat cukrem a nechat odležet. Tohle cukroví u nás vlastně nahrazuje linecké, protože i když je hodně podobné, po tomhle se na rozdíl od lineckého jenom zapráší.

Tak a tohle je opravdu poslední cukroví na které vkládám recept.

Přeji vám krásný i když u nás zatažený a větrný den.
Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Musím říci, že jsi lepší než já - já už se druhý rok chystám cukroví přefotit a dát na blog jednotlivé recepty a zase k tomu letos nedošlo. Jediná fotka letošního cukroví je u vánočního článku. A doma už máme fakt poslední zbytečky...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni já už jsem také s recepty přestala, jak jsem psala, už není co fotit. Děkuji za komentář a přeji hezký den.

      Vymazat