Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 20. ledna 2018

Konečně na něj došlo

Nový tác na štrúdl jsem si koupila v Berouně na keramickém trhu asi před dvěma lety. A jak jsem ho koupila, tak jsem ho zabalený dala do skříně kde čekal na svou chvíli. Dnes se konečně dočkal......

Mám z něj velkou radost, takže vlastně nechápu sama sebe proč jsem ho z té skříně nevytáhla už dřív.
Je to tak, kdo si počká, ten se dočká.





Krásný zbytek soboty všem
přeje
vaše EvaLuna

9 komentářů:

  1. To je moc hezký tác. Na štrůdl jako dělaný.
    Hezký večer a příjemnou zítřejší neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko máš pravdu, je opravdu moc hezký. Děkuji za komentář a také přeji hezký den.

      Vymazat
  2. ten je akt moc pěknej. A štrúdl vypadá taky lákavě
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  3. úplně náhodou jsem dnes rozklikla vaši rubriku hubnutí - jenom dotaz podařilo se? Je to takové novoroční téma asi všech.

    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, kde že loňské sněhy jsou. Zhubla jsem málo a mám slabou silnou vůli. Ale některé holky zhubly až 12 kg. Před těmi jsem musela opravdu smeknout.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Super, také si ho měla hozený ve skříni skoro dva roky jako já ??? Děkuji za komentář a přeji hezký den.

      Vymazat
  5. No prosím, takový krásný tác na štrúdl a čekal zavřený ve skříni :o).
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, to jsem prostě celá já. Děkuji za komentář a přeji hezký den.

      Vymazat