Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 8. ledna 2018

Dočteno - už zase

Je po víkendu. Počasí obzvlášť v neděli bylo tzv. válecí a tak jsem se uvelebila na gauči s kávou a další novou knížkou od Ježíška.
Tentokrát se jednalo o knihu s názvem PANSKÝ DŮM od Anne Jacobsové.
Že se jedná o rodinnou ságu jsem věděla už když jsem o ni Ježíškovi psala, ale že budu muset čekat celý rok na další díl jsem jaksi nedomyslela. No už se nedá nic dělat, je dočteno a já jsem si skoro na 100% jistá, že pokud si koupím druhý díl, budu si muset znovu přečíst ten první.

Nevím proč, ale hned jak jsem přečetla pár prvních stránek, připadalo mi to, jako kdybych se vrátila v čase do seriálu Panství Downton. Hodně podobné téma, nebo mi to tak alespoň připadalo. Jenom s tím rozdílem, že Panství Downton je z anglického prostředí a je naprosto úžasný na rozdíl od Panského domu, který se odehrává v Německu a co si budu nalhávat. Zas až tak moc mě neuchvátil. Závěr knihy ? Kam se hrabe červená knihovna, jsem celkem zvědavá co na nás autorka vymyslí do druhého dílu. Uvidíme, uvidíme, ale až 26.10.2018.


Anotace:

Augsburg 1913
Mladá Marie nastupuje jako kuchyňská pomocnice v impozantní vile, sídle průmyslnické rodiny Melzerů. Zatímco si děvče ze sirotčince vydobývá své místo mezi personálem, panstvo si užívá zimní plesové sezony, v níž má být uvedena do společnosti nejmladší, krásná dcera Katharina. Jenom Paul, dědic rodiny, se drží stranou společenského mumraje – dokud nepotká Marii...

zdroj:databáze knih

Jestli budu číst takovým tempem, knížky od Ježíška za chvilku dojdou a já budu zase v knihovně pečená, vařená.

Hezký večer vám všem přeje
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Já mám zatím sloupek nových knih (ale jenom jednu od Ježíška), ke kterým se však dostanu až přelouskám Cizinku, ta má přes 700 stran :o).
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo,tak Cizinka je opravdu velká výzva, já jsem viděla pár dílů na netu jako seriál, ale potom jsem na něj ani nevím proč přestala koukat.

      Vymazat