Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 24. září 2017

Houby, kam se podíváš ...

Jenomže ne hříbky, máselky, podubáky nebo křemenáče. V týdnu jsem se zastavila na zahradě, a tam mě čekalo nemilé překvapení. Sice hub plno, ale v MÉM trávníku !!!
A tak jsem vzala motyčku a jala jsem se tyhle nájezdníky vykopávat z trávníku. No, bylo jich půl kýble. Kde se tam vzaly nemám ani tušení, nikdy jsem je tam neměla. Ono nestačí že mi tam ještě dnes řádí krtek, i když ne jako v loňském roce, přidaly se myši, od kterých mám trávník jako řešeto, občas nějaký ten slimák, já tam budu mít ještě HOUBY !!!
Dle zkušenosti kolegyně se jedná o hnojník. Nikdy předtím jsem neslyšela takový název a už vůbec ne se spojení se zahradou. Ach jo, ta zahradničina je fakt dřina.




Můžu jenom doufat, že jsem je odstranila i s podhoubím, a už se tam nikdy neukážou.

A to je z mého ZAHRADNIČENÍ dnes vše.
Kdyby někdo z vás měl nápad jak se nevítaného hosta zbavit, sem s ním.

Přeji hezký den
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

1 komentář:

  1. Vybetonujte si tu svou zahrádku... aby tam nerostlo raději vůbec nic :)

    OdpovědětVymazat