Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 26. srpna 2017

Rozhledna Krkavec

mi až do minulé soboty zůstala utajena. Samozřejmě jsem o její existenci věděla, ale nikdy jsem na ní nebyla. A tak když jsem dostala nabídku která se neodmítá, souhlasila jsem s odpolední procházkou na ni. A neprohloupila jsem. Příjemná procházka lesem s kamarádkou neměla chybu.



Krkavec patří ke třem významným vrcholům v blízkosti města Plzně a po Radyni je druhým nejvyšším vrcholem (504 m n. m.) plzeňského okolí.
Na jeho vrcholu stojí 18 m vysoká kamenná rozhledna otevřená již roku 1901. Za výhledem je nutné vystoupat 98 schodů. Odměnou Vám pak bude nádherný výhled ze dvou ochozů na Plzeňskou kotlinu, Šumavu, Krušné hory i samotné město Plzeň.
Na Krkavec se snadno dostanete krásnou přírodou po některé z turistických, nebo
cyklistických stezek.

My jsme volily cestu po žluté značce tam a po modré zpátky.




A na vrcholku jsme si daly kávu a jenom se kochaly.
Docela mě překvapilo co bylo u rozhledny lidí. Někdo na kolech, těch tam byla většina, někdo měl s sebou pejska a někdo jako my šel jen tak procházkou s určitým cílem cesty. Kdo tam vyjede na kole má můj hluboký obdiv. Já bych to určitě nedala i když je tam tras více, stejně je to pořád do kopce.
No proto je to taky rozhledna.




Cestou sice bylo pár nástrah, ale s těmi jsme si poradily celkem hravě.




A v lese bylo krásně.
Ta naše zemička je opravdu nádherná.
Krásnou sobotu všem
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna


5 komentářů:

  1. Na Krkavci jsme kdysi byli s manželem, ale tenkrát byla zavřená rozhledna i hospůdka. Že bychom si někdy dali opáčko...?

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec neznám,děkuji za příspěvek,rádi si uděláme výlet.Hezké dny plné pohody přeji Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, když se povede počasí jako nám, je to paráda ....

      Vymazat
  3. KRÁSNÝ VÝLET !...HEZKÝ DEN! MICHAELA

    OdpovědětVymazat