Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 1. srpna 2017

Pouští a pralesem

Dnes se předpověď počasí opravdu povedla, vedro, že padaly mouchy v letu😞 a já naplánováno okopávání záhonu  na který jsem se dostala naposledy léta Páně. Podle toho to taky vypadalo. A mám docela dilema, jestli sem ty fotky zarostlého záhonu můžu vůbec dát. Na zahradu jsem vyrazila ráno, raníčko ( kolem půl deváté, mám přeci dovolenou ) a ihned jsem započala s odstraňováním všech možných náletů, výhonků všeho možného a hlavně černé fólie kolem brusinek, protože mi připadalo, že ty chudinky nemají ve hlíně pod ní už z čeho brát a kvůli fólii se k nim nedostane pořádně ani voda, o celkovém uvaření ani nemluvím😞. Takže z části odebrat fólii, motyčkou nakypřit půdu, přidat novou, naštvat asi 1.000.000 mravenců, někteří mi to dali pěkně sežrat a bylo skoro hotovo. Nebudu zmiňovat to, že jsem přes pot, který se mi řinul z čela toho moc neviděla a vidět moji tvář červenou jako rajské jablíčko nějaký doktor, tak mažu rovnou na JIP.





Ano, to je opravdu záhon ( pravda trošku zarostlý )



A tady už se mi hruď dmula pýchou ....


Najdi rybíz ..........


Přihořívá .....



Ještě odnést další dvě takové haldičky ........


 Hoříííííííííí, ano to je ten ztracený a znovu nalezený rybíz. Kdyby mi to nebylo blbý, řeknu, že jsem si připadala jako Indiana Jones když hledá poklad. A teď to vidím, klidně tam můžu zasadit ještě jeden😁


 A když už bylo kolem jedenácté hodiny horko k nevydržení zalezla jsem si do stínu, vzala pastelky do ruky a zkoušela vymalovat obrázek v omalovánkách pro dospělé, které se mi doma válí asi rok. Nakonec to byla docela sranda a musím říct, že i úžasný relax ...... zbytek záhonu jsem dodělala večer když se " ochladilo " asi na 30 stupňů😁




A proč pouští a pralesem ???? Protože to na záhonech opravdu vypadalo jako v pralese a pouští, protože je zem úplně, ale úplně vysušená na troud. Takže jsem večer ještě zalévala co to šlo.
Zítra se má ochladit asi o dva stupně, HURÁÁÁÁÁÁÁ !!!!!


všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

4 komentáře:

  1. Také mám resty Evo, sice ne úplně takového rázu, s kterými si se musela potýkat ty, ale potřebuji obejít s vozíkem na plevel a lopatičkou celou zahradu, zbavit se náletů pampelišek a plevelů, které se nám letos usadily na zahradě a nikdy jsme tento druh neměli. Nechápu, kde se to pořád bere.
    Krásný kus práce si udělala a zasloužila odpočinek na lehátku :o.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo děkuji, popravdě jsem ráda že to mám z krku .....

      Vymazat
  2. Evičko , pěkně ti záhonky prokoukly - měj pohodové léto ..na lehátku :-)) ♥Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, doufám že to takhle záhonkům vydrží co nejdéle:)

      Vymazat