Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 19. srpna 2017

Po strništi bos ...........

včera kino, po přečtení recenzí jsem neočekávala žádnou bombu a tak jsem na rozdíl od kamarádky nebyla zklamaná. Celý film jsou v podstatě obrazy z pohledu osmiletého kluka Edy. A tak jsem to taky brala. Dítě vidí vše z jeho dětského pohledu na svět, někdy neví co všechno se může stát když třeba ve zlosti na otce řekne že poslouchá zakázané vysílání rádia před hromadou cizích lidí. A když městské dítě, které nikdy nevidělo slepici nebo husu zblízka najednou přijede na venkov do domku plného dalších lidí má určitě o čem přemýšlet. Pan Svěrák měl při výběru hlavního dětského hrdiny opravdu šťastnou ruku. Alois Grec v roli Edyho Součka neměl chybu. Jinak bych řekla z mého pohledu že film neurazí ani nenadchne. Prostě film, na který bych podruhé určitě nešla, ale nemrzí mě, že jsem ho viděla.


Takže návštěvu kina nechám jen na vás ..............

Krásný víkend všem
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna


Žádné komentáře:

Okomentovat