Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 13. srpna 2017

Dej sem poklad trpaslíku ...........

je to asi dva roky zpátky když mě chytla mánie obdarovávání rodinných příslušníků i známých kasičkami. Kupovala jsem je v KIK, stojí 25,-- Kč a když se povede, jsou na nich i vtipné obrázky. Takže něco jsem darovala jako vánoční dárky, něco k narozeninám nebo svátkům. A byla jsem velmi překvapena jak reagovalo okolí pozitivně😁.
Jako velký bonus který jsem uvítala je to, že se do nich nedá dostat bez otvíráku na plechovky, tudíž když začnete vhazovat penízky musíte to vydržet do okamžiku, kdy se rozhodnete úspory vybrat. Není totiž cesty zpět. No a protože mi jedna kasička zbyla, propadla jsem i já vášni občas do ní něco hodit.
Pravdou je, že z počátku jsem házela celkem pravidelně, ale jak  běžel čas tak má spořící mánie trošku ubrala na obrátkách😨. Vydržela jsem to asi dva roky a včera nastal den " D ".








A trpaslík nakonec seděl na částce 8.300,-- Kč.
Takže vezmu penízky a koupím buď gril nebo zahradní houpačku.

přeji všem krásnou neděli
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Tak to je slušný výsledek. A vlastně člověku ty peníze ani nechyběly a najednou má - třeba na ten gril :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, jsou to penízky navíc a ty se hodí vždycky:)

      Vymazat