Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 12. srpna 2017

Kdo si hraje, nezlobí

a kdo si maluje, tak ten už vůbec ne. Jak jsem psala v jednom z předchozích příspěvků, ve vedrech která panovala minulý týden se toho nedalo moc dělat a tak jsem sáhla po pastelkách a Antistresových omalovánkách pro dospělé. A malovala jsem a malovala. A protože jsem byla z obrázků nadšená, nechala jsem si zatím dva z nich dokonce zarámovat. Budou zdobit stěnu v pergole. Mile mě překvapila rodina, které se obrázky také líbily. Teď už sice není na malování čas, ale jednou se k omalovánkám určitě zase vrátím. Je to totiž úžasný relax, i když na druhou stranu je to strašný žrout času. Místeček na vybarvování je tam totiž opravdu požehnaně.




 Včera jsem si je byla vyzvednout ve sklenářství a mám z nich opravdu, ale opravdu strašnou radost.

Jako na potvoru se mi rozbil foťák, takže foceno jen mobilem, ale radost z obrázků mi to nevzalo😁
A jak jste na tom s vybarvováním vy ???
Také někdy vezmete pastelky nebo v mém případě progressky do ruky ???

přeji vám krásnou sobotu
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

3 komentáře:

  1. Já na vybarvování nemám dost pečlivosti ani trpělivosti. Ale tvoje obrzky se mi líbí.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni moc děkuji. Já s pečlivostí i trpělivostí taky dost bojuji.

      Vymazat
  2. Letos jsem ještě po nich ani nesáhla, ale mám a je to úžasný relax, mne to ohromně baví a zvažuji si také některé zarámovat.
    Krásné dny Evo.
    Ála

    OdpovědětVymazat