Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 20. srpna 2017

Co trpaslík nastřádal ....

to jsem obratem utratila. Ale peníze jsou oběživo, tak jsem je nechala hned odběhnout do Hornbachu kde jsem si tuhle houpačku vyhlédla už na jaře a čekala jsem jestli půjde do slevy. A šla !!! Takže jsem všeho nechala a hned jsem spěchala ji koupit. Ve čtvrtek když jsem to zjistila měli ještě čtyři a v pondělí kdy jsem se napevno rozhodla že ji koupím už jenom dvě. Takže už mají v Hornbachu  jenom jednu, možná. Všichni se mi smějí že stejně nebudu mít čas si na ní sednout tak jsem se na ní včera párkrát zhoupla, abych dokázala že to tak nebude. Bylo to v mezičase kdy mi synek kopal díru na nový keř, krásný tmavě fialový motýlí keř. A ještě jsem si koupila jednu květenu do záhonu. Tam už ale budu muset opravdu končit, protože už mi z něj kytky doslova padají😁co nadělám.
A slíbila jsem si, že už opravdu, ale opravdu nebudu žádné kytičky přikupovat. Ale možná ještě na druhý záhonek by se něco málo vešlo ????  Čas ukáže jestli to tak bude......





Houpačka hned prošla i zátěžovou zkouškou kdy byl u nás v pátek večer docela silný vítr s deštěm. Neulétla, seděla na trávě pevně jako skála.


A tohle něco barevného mi přibylo na záhonek.

Fotky opět mizerné, foťák jsem poslala do opravy tak uvidíme jak bude znít ortel ze servisu.

Hezkou neděli všem
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

8 komentářů:

  1. Utracení ušetřených peněž za splnění nějakého přání je určitě nejlepší způsob, jak s nimi naložit. Tak ať máš dost času na využívání nového příůstku na zahradě (a tím nemyslím ani keř ani kytku ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni díky moc. Určitě si nějaký čas najdu. Přeji hezký den....

      Vymazat
  2. Kdysi jsme měli také houpačku na zahradě, vlastně už dvě :o). Loni jsem si udělala radost se závěsným houpacím křeslem a tak se občas také HOUPU...
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vidět že je to třeba .......... uklidňuje to když člověk najde čas.

      Vymazat
  3. Nějaké útočiště před spoustou práce na zahrádce musí být :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, je dobře, že sis houpačku pořídila, o to lépe, že jsi ji vychytala i ve slevě! :-) My máme na zahrádce taky houpačku, jen trochu menší, a je to na zahradě mé nejoblíbenější místo. Krásně se na ní relaxuje, jen tak odpočívá nebo čte... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se tam vidím ....... no proto jsem si jí vlastně pořizovala, že jo.

      Vymazat