Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

čtvrtek 27. července 2017

MANŽELÉ OD VEDLE

Nebojte, nemíním psát o mých sousedech, ale o knize, kterou jsem dostala od kamarádky k narozeninám. A protože teď hodně prší a práce na zahradě jsou komplikované až bych se nebála říct zhola nemožné tak jsem včera i předevčírem dělila svůj čas po chvilkách mezi háčkování a četbu knížky😁

Dočteno !!! A auuu, já být matkou šestiměsíční holčičky která mi zmizí z domu, tak se určitě zblázním. Děj je napsán skvěle, každou chvíli to vypadá na jiného pachatele, a co je nejhorší, dějová linka naznačuje, že se jedná o někoho z rodiny nebo jejího blízkého okolí. Bude to manžel ??? Nevlastní dědeček ??? Soused nebo sousedka ???

Musím říct, že závěr knížky mě tedy opravdu překvapil ...........





Anotace:

 Vaše sousedka nechce, abyste vzali své šestiměsíční dítě na slavnostní večeři. Nic osobního, ale rušilo by pláčem. Váš manžel prohlásí, že to nevadí. Bydlíme přece hned vedle. Zapneme dětskou chůvičku a každou půl hodinu ho přijdeme zkontrolovat. Vaše dcerka spala, když jste ji viděli naposledy. Teď stoupáte po schodech do svého mrtvolně tichého domu a vaše nejhorší noční můry se naplnily. Je pryč. Nikdy předtím u vás nebyla policie. Teď prohlížejí celý váš dům a kdoví, co tam všechno najdou…

Dočteno a jestli máte rádi napínavé knížky kriminálního typu určitě doporučuji.
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

7 komentářů:

  1. Napínavé krimi mám moc ráda, zapisuji si knihu do notesu a díky za tip.
    Evo, měj pohodový den.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Já na ni někde četla ne moc pozitivní recenzi, tak jsem váhala, jestli si ji půjčit. Takže jsi mne nahlodala pro ano ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli jí nebudeš kupovat tak za to nic nedáš .......

      Vymazat
    2. Chci poděkovat panu Daltonovi za diamantové půjčky za to, že mi poskytly půjčku v hodnotě 43000 eur. byl jsem podveden několik pokusů o zajištění půjčky. dokud jsem nemyslel Daltona, který mi dal půjčku. pokud dnes potřebujete legitimní půjčku, vyhýbejte se podvodům a kontaktujte damantové půjčky prostřednictvím e-mailu: diamondloans24@yahoo.com whatsapp: +16613814014

      Vymazat
  3. Chci poděkovat panu Daltonovi za diamantové půjčky za to, že mi poskytly půjčku v hodnotě 43000 eur. byl jsem podveden několik pokusů o zajištění půjčky. dokud jsem nemyslel Daltona, který mi dal půjčku. pokud dnes potřebujete legitimní půjčku, vyhýbejte se podvodům a kontaktujte damantové půjčky prostřednictvím e-mailu: diamondloans24@yahoo.com whatsapp: +16613814014

    OdpovědětVymazat
  4. Do you need a quick long or short term Loan with a relatively low interest rate as low as 3%? We offer business Loan, personal Loan, home Loan, auto Loan, student Loan, debt consolidation Loan etc.. no matter your credit score.
    Personal Loans (Secure and Unsecured)
    Business Loans (Secure and Unsecured)
    Consolidation Loan and many more.

    Contact US for more information about Loan offer and we will solve your
    financial problem. contact us via email: muthooth.finance@gmail.com
    Phone number: +917428831341 (Call/What's app)

    OdpovědětVymazat