Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 21. května 2017

Zbláznily se mi

netřesky. Po zimě nevypadaly nic moc a najednou z nich mám mega netřesky !!! Mám z toho samozřejmě radost, ale jestli budou pokračovat v růstu takovým tempem jako dosud, tak se mi na podzim nevejdou do záhonů. Žádnou výraznou péči jim nevěnuji tak vlastně ani nevím, čím jsem si to zasloužila. A nejen z nich mám radost. Ten samý zázrak se stal i s klematisy. Uvidím kolik budou mít květů, ale listů mají dost. Na jaře to totiž vypadalo že zmrzly a já si budu moci ty dvě krásné opěry z OBI strčit do kolny, ale nestalo se tak a já jsem tomu moc ráda.






A tady se mi krásně pnou klematisy .........



A ještě jednu radost jsem si udělala .......... ZÁKULA JAPONSKÁ, můj nejnovější přírůstek na zahrádce.
Snad se jí u mě bude líbit.

Přeji všem krásný zbytek neděle
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat