Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 24. května 2017

Nový pomocníček

Počasí jako houpačce, od neděle do včerejšího dne jsem zalévala každý den celou zahradu včetně trávníku, protože jsem si ho pohnojila ( jako doslova ) místy až moc, takže mám vypálená kolečka, které jsem s dalšími nedostatky dosypala novým travním semenem. Zcela logicky jsem potřebovala, aby mi semínka neuschla, o kytkách ani nemluvím. A protože na zahradě nemám zavedenou vodu ale chytám dešťovku do sudů, procvičila jsem se v nošení konví více než zdatně. V neděli jsem posekala ( už zase ), ale znáte to. Sekačka se nedostane všude, nejhorší jsou okraje záhonů a chodníků. A tak jsem si právě k tomuto účelu koupila na zahradu nového pomocníka. Dnes jsem ho jela vyzkoušet a musím říct, že mi udělal opravdu radost.



Sekal jako ďas, pomocník jeden.



Přidala jsem klematisům kamarádky. Na internetu jsem četla, že mají mít "nohy" ve stínu což jim bohužel nemohu pod pergolou kde na  ně praží sluníčko celý den zajistit. A tak jsem dnes koupila voskovky s nadějí, že jim časem nějaký ten stín vytvoří. Čas ukáže jestli to byl dobrý nápad.


Také jsem se dnes rozhodovala jestli mám vyhodit moje zmrzlé fuchsie. Ale když jsem se podívala hodně zblízka, uviděla jsem mini zelené lístečky. A tak dostanou ještě milost.



A dnes jsem poprvé ostříhala KARI nebo-li SMIL ITALSKÝ. Letos ho mám poprvé, pravda je, že jsem koupila dva, jeden mám doma v květináči, druhý jsem dala na zahrádku. Rozdíl je vidět. To co suším, je z květináče doma, ten venkovní je taková chudinka. Ale možná se ještě vzpamatuje až budou větší vedra. Přeci jen původně pochází z Turecka kde má pro růst úplně jiné podmínky.


Práci na zahradě zdar
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna


1 komentář:

  1. Podobného pomocníka mám Evo také a dostanu se s ním na místa kde to ani strunovkou nejde. Smil italský mám již třetím rokem a je z něj krásný keřík, tak bude určitě i ten tvůj krasavec.
    Ála

    OdpovědětVymazat