Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 29. května 2017

Nejen prací živ je člověk ........

V sobotu paráda. Jeli jsme na oběd do naší oblíbené restaurace Lipovka. Slavilo se několik narozenin a svátků, takže jsme to vzali všechno z jedné vody načisto. Lipovku máme rádi, příjemné prostředí, rychlá obsluha,výborné jídlo. Restaurace je ukrytá pěkně v lese, všude klid ..... paráda.

Po obědě jsem se rozhodla jet na zahradu s úmyslem něco málo na ní udělat. Ale v tom vedru se to fakt nedalo. A tak jsem si nakonec ze všeho přemýšlení čím mám na zahradě začít vzala do ruky knihu, položila tělo na lehátko a slunila jsem se a četla, a slunila a četla. Vydržela jsem to skoro dvě hodiny !!! Zalévání potom mě samozřejmě neminulo, ale na to jsem si už docela zvykla. Horší je, že už by to asi chtělo posekat, ale nechci aby mi sluníčko spálilo trávu ( něco už jsem dokázala já hnojivem ) tak asi ještě vydržím.

V neděli už bohužel realita všedního dne, tedy spíše neděle. Uvařit, vyprat a potom dilema jestli zajet do Hornbachu koupit ještě jedno lehátko. Máme totiž jenom jedno a včera to vypadalo, že budou na jedno lehátko dvě osoby. Tak jsem se přemluvila a pro lehátko do Hornbachu zajela.Trochu mě překvapilo kolik lidí bylo v neděli odpoledne a nákupech, ale dalo se to zvládnout. Léto může přijít, my jsme připraveni ......jo a ještě jsem stihla koupit zákusky ke kávě za což jsem dostala pochvalu.


A to je můj nový válecí nábytek



Samozřejmě něco ke čtení



Na keři mi čmeláci bručeli do ucha celkem vydatně


A tenhle keř bych chtěla ještě jinam. nevím sice co to je, ale vypadá  moc hezky. Tři větve jsem ustřihla a dala do vody. Uvidím jestli pustí nějaké kořínky.

A to je z mého víkendu vše.Také vám přijde že jsou ty víkendy kratší a kratší ???
Mě tedy rozhodně ano.
Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

4 komentáře:

  1. Evi, moje řeč! Když to přijde, je třeba tělo uvést do horizontální polohy a odpočívat. Nic není tak akutní, aby to pár hodin nepočkalo:-). Dobře jsi udělala s koupí druhého lehátka:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  2. Usmívám se a malinko ti závidím, že jsi tu polohu ležmo na dvě hodiny dala. Já už totiž tři dny nosím knížku na zahradu a ani ji tam neotevřu. Zalezu brzy ráno do skleníku, tam na záhon, pak na další. Ale už vše budu mít hotové a pak to kniha konečně vyhraje :O)).
    Pěkné dny přeji Evo.
    Ála

    OdpovědětVymazat