Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 14. května 2017

Konečně jaro ????

Včera jsem navštívila zahradnictví a koupila nějaké kytičky na zahrádku. Něco jsem dala do truhlíků a něco putovalo na skalku. A teď už nezbývá než se modlit, aby nepřišly přízemní mrazíky a moji novou květenu nespálily. Vím o čem mluvím, protože jsem v pondělí zasadila fuchsie, které jsem v pátek koupila v Globusu. Doma se jim vůbec nedařilo tak jsem je zasadila ven do velkého květináče, zalila a přišel mrazík. A milé fuchsie zmrzly. A tak jsem ty chudinky včera ostříhala a zatím nechala v květináči. Říkala jsem si, že jim dám tak 14 dní jestli se vzpamatují, a když ne, budu se  s  nimi muset rozloučit.



Letos jsem pojala truhlíky trošku jinak. Tak uvidím jak se mi budou líbit za měsíc.


Million bells jsem si letos koupila kvůli jejich nádherné barvě. A to žluté cosi mezi mi přišlo jako dobrý nápad.


A tady moje chudinky fuchsie, které nepřežily venku v podstatě ani jeden den.




A tyhle putovaly na skalku. Určitě ještě něco málo přikoupím, ale zatím jsem takto spokojená.
Mám v plánu hledíky, ale na ty jsem ještě nikde nenarazila, možná je na ně ještě brzy.

Takže květena je zasázená, teď už se budu jenom modlit, aby přežila.
A protože sleduji vaše blogy, je mi jasné, že se nás bude modlit víc.

Hezkou neděli všem
všechny vás zdraví
vaše EvaLuna

1 komentář:

  1. Milá Evo, žluté ,,cosi" mám v truhlíku taky, v kombinaci s bacopou, kterou jsi Ty zasadila do skalky. Fuchsie jsem zasadila do závěsného truhlíku až dnes, tak doufám, že již přežijí.
    Měj pěkný večer
    Henrieta

    OdpovědětVymazat