Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 15. dubna 2017

Velikonoční mazanec

od Florentýny. Včera jsem se doslova vybičovala a zadělala těsto na mazanec. Popravdě se mi do něj moc nechtělo, protože já kynutá těsta moc nemusím. Ne, že by mi nechutnala, to zas ne, ale vždycky mě odradí ta doba kynutí a tenhle mazanec se nechává kynout 2 x hoďku a půl. Ale musím říct, že výsledek luxusní !!!! Hned jsme dnes ráno zakrojili ke snídani. A pošmákli jsme si opravdu moc.




Sice mi pacholek při pečení praskl, ale na chuti mu to vůbec nic neubralo.


Fotila jsem večer, takže jsou fotky tmavší než by měly být, ale s tím už nic nenadělám.

A kdyby chtěl někdo vyzkoušet, odkaz je tady:

https://www.kucharkaprodceru.cz/velikonocni-mazanec-recept/

S těstem se krásně pracovalo, bylo opravdu jako modelína. Takže děkuji Flo za zveřejnění receptu na svých stránkách a vám, kteří by jste chtěli mazanec vyzkoušet hodně štěstí při pečení.

Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna


2 komentáře:

  1. Vypadá krásně. Praskliny mám na mazanci nejraději:-)
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Nám také chutnal i s prasklinou .............

      Vymazat