Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 8. dubna 2017

Smrdí, smrdí ..........

to to smrdí. Ale nejedná se o žumpu, ale o řebčíky, které jsem zasadila loni na podzim jako podpůrnou obranu proti krtkovi. Letos za zdálo, že mi nevzejde ani jedna z cibulí, ale světě div se, nakonec se postupně vyklubali na světlo zahrady všechny tři. A musím říct, že už se ani nedivím, že krtkům nejsou kvůli smradu příliš po chuti. Rostlinky jsou opravdu dost cítit. Proto jsem se ani moc nedivila, že to krtek asi vzdal, a pelášil na jinou zahradu. Nebo to tak zatím vypadá !!! Žádný krtinec totiž nezdobí moji zahradu jako tomu bylo v loňském roce.
Já jsem si do zahrady vybrala odrůdu řebčíku císařského, takže by měl mít krásnou žlutou barvu. A musím říct, že mi tyhle krasavice rostou před očima. Jejich cibule jsou sice velmi jedovaté, ale popravdě to je asi většina květin na zahradě. Ale dám pozor, do omáčky cibuli řebčíku určitě krájet nebudu.


Tohle je obrázek z 1.4.




 a tenhle je ze včerejška


A ještě jedna radost. Další terina do sbírky. Od synků k narozeninám. 


přeji všem krásnou i když to vypadá že upršenou sobotu
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat