Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 11. března 2017

Polévková mísa

Všechny vás zdravím. Jsem ráda, že dnes mohu napsat příspěvek na blog, protože to znamená, že jsem se dožila sobotního rána. Ne, samozřejmě přeháním, ale alergie na jarní pyly udeřila plnou silou, takže se bez kapesníku neobejdu moc dlouho a kašlání každých 10 minut mi taky moc nepomáhá. Do toho onemocněl synek a manžel má zánět šlach. Jako předlohu na plakát zdravé rodiny bychom asi nesplňovali, ale bude líp. Doufám.
Ale zpátky k polévkové míse. Také se vám někdy stane, že se vám v hlavě zrodí myšlenka kterou musíte hned zrealizovat ? A přesně tohle byl případ polévkové mísy. Najednou jsem věděla, že si chci nějakou koupit a dát do ní bylinky nebo nějakou pěknou kytičku. A nějaká síla tam nahoře mi byla asi hodně moc nakloněna. Mrkla jsem na sbazar a tam se na mě z obrázku usmívala a ještě byl prodejce z Plzně. Tohle prostě nemohla být náhoda.
A tak jí mám doma. Mističku jednu polévkovou. Jenomže se mi líbí tak moc,  že je mi líto do ní ty bylinky dát. No nejsem já střevo ???? Koupím si misku na bylinky a potom je tam nedám. Ale ještě je času na rozhodnutí dost. Třeba se miska za čas okouká. Možná.............





A já jdu vařit hovězí vývar, abych postavila synka na nohy. Přeji vám všem krásnou sobotu.

Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Ta je tak krásná, že bych do ní kytičky nedala, ale nechala si ji opravdu na polévku :o)).
    Měj Evo prima dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě uvidím co s ní udělám. Třeba bude nakonec opravdu jenom na výstavu:)

      Vymazat