Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 13. března 2017

Jaro ťuká na dveře ????

Při pohledu z okna by se to mohlo zdát, ale když jsem byla včera chvilku na zahradě, foukal docela ledový vítr. Byla jsem tam zasadit chudinky krokusy, které jsem koupila minulý týden v OBI nebo Bauhausu, už ani nevím. Koupila jsem žluté a fialové. Původně jsem se tam totiž vydala koupit jarní věneček na nové vstupní dveře. Dveře mám, věnec ne. Asi budu muset vytvořit nějaký z vlastních zásob, nebo dozdobit jeden, co jsem dostala od mami.
A co se týče chudinek cibulek. Napřed jsem je vozila tři dny v autě, potom jsem je dala do bytu na další tři dny a včera jsem vzala ty žluté chuděry na zahradu zasadit a ještě jsem je pořádně zalila !!! Fialové se ještě dnes vyhřívají v ložnici za oknem na sluníčku a asi je tam ještě chvíli nechám. Ráno totiž u nás bylo - 2,5 stupně a jestli to žluťásci přežijí, tak už asi přežijí všechno. Jsem zahradník k nezaplacení, ale kdo to mohl tušit, když celý víkend svítilo sluníčko. Dobrá, přiznávám se.
Nejsem zahradník ani rosnička.



A tady zatím přeživší. Otázka je, jak dlouho.

Všechny vás zdravím.
vaše (ne ) zahradnice
EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat