Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 21. února 2017

Konečně došlo ..........

na seriál Panství Downton. Vím, že existuje, to zase jo, ale nějak jsem mu asi nevěnovala dost pozornosti. Až teď, úplnou náhodou jsem si pustila pilotní díl a ......... no a teď jsem dokoukala pátý díl první série. Jsem úplně unesena místem, dobou, kostýmy. Je to jako pohlazení na duši. Jediné co se mi nedostává je víc času. Zlanařila jsem si synka, díváme se spolu. Oběma se nám zatím nejvíc líbí babička v podání Maggie Smith. Ta ženská prostě nemá chybu tedy ne, že bych ji chtěla mít za tchýni, ale některé její hlášky jsou prostě úžasné. Doufám, že si seriál i v následujících dílech podrží svoji poměrně vysoce nastavenou laťku.








zdroj: google

Kdo seriál viděl tak ví, a kdo ne vřele doporučuji.

Přeji pěkný večer
vaše EvaLuna


6 komentářů:

  1. Evi, ačkoli se na televizi téměř nedívám, tento seriál jsem si nenechala ujít a vůbec jsem nelitovala. Po všech stránkách skvělý. Naprostý souhlas.
    Krásné dny
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. Navnadila jsi mě ještě více.

      Vymazat
  2. Seriál je naprosto úžasný, chtěla bych aby stále pokračoval :o))). A stará dáma mne tolik rozesmívala, na tehdejší dobu si dost "dovolovala".
    Mám celou sérii na DVD.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže už jsi ho určitě několikrát viděla, ale konec mi prosím neprozrazuj:)

      Vymazat
  3. Nechápu, že mi něco takového uniklo...A tak jsem včera začala sledovat. Baví mě to moc a ,,babča" je kouzelná.
    Moc děkuji za tip.
    Krásné dny
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že jsem ti mohla dát " tip " a přeji nám oběma, aby se nám seriál líbil.

      Vymazat