Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 25. února 2017

Kavárenský povaleč

Možná to tak podle příspěvků vypadá, ale nejsem jako fakt ne. Jenom se mi to tak prostě tenhle týden sešlo. Kamarádka slavila narozeniny a pátek byl jediný den, kdy jsme se mohly sejít všechny. Tenhle nápad ale zřejmě měla polovina Plzně, protože najít někde kavárnu kde by nebylo obsazeno se zdálo být zcela nemožné. Nakonec jsme skončily v Cross Café a užily si velmi příjemné odpoledne. Dárečky byly předány, oslavenkyně je vášnivá čtenářka a tak byl výběr dárku od začátku jasný. Do její knihovny putovaly hned dvě nové knížky.

zdroj: google

První z nich byla knížka od Radky Třeštíkové - BÁBOVKY

a ta druhá byla

zdroj: google

od spisovatelky Jenny Colganové - OSTROV S VŮNÍ ČERSTVÉHO CHLEBA


No a k oslavě patří dobrá káva a nějaké ty kalorie navíc. Všechny jsme se shodly, že od zítřka už budeme sladké omezovat. V mém případě jsem na to tedy fakticky zvědavá.


No řekněte sami podle obrázků, může člověk odolat ????


Ani chlapci nepřišli zkrátka. Rychlý telefon - chcete koupit něco v bageterii ? Jo jasně, kup dvě bruselské bagety, tmavé pečivo. Úkol splněn v podstatě obratem.

Ale to bych nebyla já, abych se nešla podívat ještě na parfémy do parfumérie Douglas.
Jenom tak v letu jsem se nastříkala Versacem Bright Crystal. Docela mi voněla - máte někdo ?
zdroj: google
A když už jsem si to pádila směr zaparkovaný vůz, strčila jsem ještě hlavu do levných knih.
A koupila si ještě knížku. No za 69,-- Kč - nekupte to !!!


Uvidíme co se z téhle knížky vyklube za překvapení.

Přeji krásný víkend všem
vaše EvaLuna

3 komentáře:

  1. Musím se přiznat, že jsem šla nejdřív po nadpisu / přes zimu jsem kavárenský povaleč / a pak mě moc jako zahrádkáře potěšila ta fotka nádherné kleče a mojí lásky - vřesů.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou, občas se v kavárně "poválet" s dobrou kávou, sladkým dezertem a milou společností, vůbec ale vůbec není špatné. Mám to také ráda :o).
    Přeji hezké počtení, knížka má zajímavý název, pokud bude z carského prostředí, tak by mne zajímala. Evo dej po přečtení informace.
    Přeji krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju kvalitní kavárny.
    Ten čokoládový dortík vypadá úchvatně:-)
    Krásné dny
    H.

    OdpovědětVymazat