Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 5. října 2016

Nevzdávám to ..........

Můj boj s krtkem nevzdávám, on tedy bohužel také ne. A tak jsem nasadila další kalibr. Koupila jsem cibule kytek, které by mu údajně měly řekněme ne příliš vonět. Včera jsem je byla rychle zasadit, protože jsem si je nechala přes noc v autě a ráno jsem byla i já nemile překvapená jejich " vůní ".
Jedná se o Řebčík královský, koupila jsem cibulky ve žluté barvě a uvidím, jestli budou zapáchat mé nežádoucí návštěvě. Řebčík je kytka zvaná také jako lilie biblická a údajně má jejich stonek dosahovat výšky až 150 cm. A když už jsem byla v tom nakupování, koupila jsem pod ně i košíčky z umělé hmoty. Tak uvidíme kdo nakonec boj o zahradu vyhraje. Zatím vede krtek, opět jsem našla krtince po celé zahradě.





A protože počasí se nám z léta zvrtlo do pěkné zimy, opět jsem navštívila knihovnu.
Vzpomněla jsem si, že jsme se nedávno v práci bavili o trilogii knížek :

První hrob napravo
První hrob nalevo
Třetí hrob přímo před nosem

a jak jsem zjistila na internetu, koncem listopadu by měla vyjít ještě další čtvrtá knížka

Čtvrtý hrob pod mýma nohama

Takže z trilogie se opět stala tetralogie. To už se mi stalo letos podruhé.
Já jsem si půjčila první dvě z nich.  A musím říct, že zatím to vypadá docela zajímavě.



Na internetu se o prvním díle píše:

Originální „paranormální thriller“ plný humoru, napětí a neuvěřitelných zvratů. Charley Davidsonová je soukromá detektivka, moderní žena s běžnými starostmi a problémy. To ovšem jenom na první pohled … Ve skutečnosti se narodila jako bytost s nadpřirozenými schopnostmi, která dokáže vstoupit do světa zesnulých. Zemřelé vidí všude kolem, může se jich dotýkat a oni jí pomáhají s řešením případů. Všechno je o to složitější, že vyšetřovatelku sleduje tajuplný muž, „syn Satanův“, jehož šarmu Charley nedokáže odolat. Kdo je ten záhadný hrdina, o kterém se jí zdají sny plné vášně? Je vůbec živý, nebo je mrtvý? A co by se stalo, kdyby mu podlehla ?


Mám teď na výběr ze dvou možností, buď půjdu žehlit nebo si zalezu pod deku s knížkou v ruce.
Asi tušíte, která varianta vyhraje.

A ještě jedna věc mě na internetu zaujala a tou je tenhle citát:

ŠTĚSTÍ JE, KDYŽ JSOU TVOJI BLÍZCÍ ZDRÁVI.
VŠECHNO OSTATNÍ SE DÁ OPRAVIT, VYHODIT, KOUPIT A ZAPOMENOUT.


Přeji vám krásný večer
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna





Žádné komentáře:

Okomentovat