Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 21. srpna 2016

Pařez

Když jsme v loňském roce káceli na zahradě švestky a jabloně, které tam byli zřejmě již od druhohor a plodili jenom malé a skvrklé ovoce, zůstal mi tam jeden pařez. Zakázala jsem ho vyhodit a spálit a teď nastal jeho čas. Na Pinterestu se to v sekci zahrada množí samými vychytávkami a tak jsem měla zcela jasnou představu, co s milým pařezem udělám. A taky udělala......



Osázel jsem ho ....



netřesky ....



Dnes jsem ještě zajela do Hornbachu pro dveře do zahradního domku. Chtěla jsem obyčejné, z palubek. Když jsem tam byla naposledy, měli dveří, že by s nimi mohli vydláždit Hornbach. Když jsme dorazili dnes, samozřejmě ty co jsem chtěla neměli a ty o kterých jsem si minule říkala, že ne, tak jedny jediné. Čekací lhůta měsíc. A tak jsem tedy vzala ty, co nebyly úplně mým favoritem.
Ještě vybrat kliku, ten samý případ. Ta co se mi líbila moc nebyla skladem, čekací lhůta opět asi 3 týdny a tak jsem musela sáhnou opět ke kompromisu. Z Hornbachu jsem odjížděla s dveřmi a klikou, které jsem původně neměla vybrané ani omylem.
Ještě když jsem tam bloudila mezi regály, zaujali mě hmyzí domečky. Moc hezké - co říkáte ?





A ještě bych se s vámi chtěla dnes rozloučit jedním citátem, se kterým naprosto souhlasím:

PŘÁTELSTVÍ JE JAKO BRILIANT. NACHÁZÍ SE VELMI VZÁCNĚ, MÁ OBROVSKOU CENU A EXISTUJE VELMI MNOHO PADĚLKŮ.


Přeji všem krásný zbytek neděle.
Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Pááni, to je supr nápad! Hmyzí domeček jsme stavěli vloni, ale nějak špatně, nikdo v něm nebydlí:-) Prý má být otočený na jih, a my ho máme na sever:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AJKO, jenom nezapomeň, že hmyzí domeček se nesmí natírat žádnou barvou, ta hmyz odpuzuje a oni do něj nejdou, říkal Google.

      Vymazat