Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pondělí 17. listopadu 2014

Slané sýrové muffiny

Dnes opět celý den pošmourno, prádlo na balkoně ne a ne schnout, ale neprší a tak jsem zdolala další okno. Vzhledem k mým problémům se zády si musím toto potěšení dávkovat postupně. Ale zítra jdu konečně po měsíci na masáž tak se těším, že se mi trochu uleví.

Po včerejší výborné čokoládové bábovce vám nabídnu recept na sýrové muffiny. Přece jenom je třeba střídat sladké se slaným.








Tento recept jsem našla na stránkách Mimibazaru, ale bohužel již přesně nevím od koho. Přeci jenom již nějaký čas odpočíval v šanonu s recepty a čekal až ho vyzkouším. Takže tímto děkuji neznámé dárkyni za skvělý recept.

SÝROVÉ MUFFINY

30 dkg sýru Gouda - nastrouhat na jemno
24 dkg polohrubé mouky
1  lžička soli
1 vejce
5 dkg rozehřátého másla
1 - 1 1/2 lžičky cukru
1 prášek do pečiva
1 hrnek mléka ( 1/4 litru ), vážila jsem to a je to 30 dkg
Já jsem ještě přidala na jemno nakrájenou anglickou slaninu, která mi zbyla v lednici.
Zastávám názor, že anglickou slaninou ještě nikdy nikdo nic nezkazil.

Těsto jsem pořádně rozmíchala a dala do papírových košíčků. A šup s nimi do pece předehřáté na 175 stupňů. Pekla jsem cca 20 minut. Pro jistotu jsem ještě zkontrolovala špejlí jestli jsou propečené.
Pravdou je, že muffiny nejdou moc dobře sloupnout z košíčků a možná by bylo lepší formu na muffiny vymazat a vysypat hrubou nebo polohrubou moukou. Ale to už byla práce nad mé síly a tak jsem doporučila spolubydlícím ať si nějak poradí. No a poradili. Z této dávky jsem upekla cca 20 kousků.

A to je dnes ode mne vše
všechny vás zdraví
vaše EvaLuna



2 komentáře:

  1. Vypadají dobře .... a s anglickou ještě líp.-)))

    OdpovědětVymazat
  2. byly dobré, jenom příště vymažu formu na muffiny tukem a vysypu moukou.

    OdpovědětVymazat